کاملترین پکیج سوالات آزمون ضمن خدمت شیوه های موثر تشویق و تنبیه در تعلیم و تربیت

سوالات ضمن خدمت تشویق و تنبیه

مجموعه ای ویژه تحت عنوان نمونه سوالات ضمن خدمت تشویق و تنبیه ( سوالات ضمن خدمت شیوه های موثر تشویق و تنبیه در تعلیم و تربیت ) هم اکنون در سایت بانک نمونه سوال قابل دانلود است که در ادامه لینک دانلود و دسترسی به آن را مشاهده میکنید . لطفا قبل از کلیک روی لینک دانلود توضیحات زیر را مطالعه کنید.

دانلود سوالات ضمن خدمت شیوه های موثر تشویق و تنبیه در تعلیم و تربیت روی دکمه زیر کلیک کنید

دانلود از سایت بانک نمونه سوال

دانلود از سایت پژوهشسرای فرهنگیان

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت تشویق و تنبیه

همچون سایر آزمون ها و دوره های ضمن خدمت فرهنگیان بانک نمونه سوال ویژه آزمون شیوه های موثر تشویق و تنبیه در تعلیم و تربیت هم یک پکیج دانلودی بروز شونده  را که تا پایان آزمون سراسری همچنان فعال خواهد بود و در صورت اعلام دوره های تکرار یا استانی احتمالی هم این بسته بروزرسانی خواهد شد را جهت دانلود همکاران در سایت منتشر کرده است و امیدواریم همچون دوره های قبلی برگزار شده بتوانیم با کمک و مکساعدت شما عزیزان به لحظه سوالات اصلی را در سایت منتشر کنیم . 

دانلود سوالات ضمن خدمت شیوه های تشویق و تنبیه در تعلیم و تربیت

لطفا قبل از دانلود سوالات آزمون شیوه های تشویق و تنبیه در تعلیم و تربیت موارد زیر را مطالعه کنید:

همراه شما 5 نفر از همکارانی که مستقیما با بانک نمونه سوال همکاری میکنند در دوره ضمن خدمت شیوه های موثر تشویق و تنبیه ثبت نام کرده اند و لحظه ای سوالات را در سایت منتشر خواهیم کرد و گروه واتس آپی برای همکارانی که این بسته را خریداری کرده باشند هم ایجاد شده و لحظه ای سوالات در اختیارشان قرار خواهد گرفت .

بنابر این اگر قصد دارید سریعتر و به لحظهع سوالات ضمن خدمت شیوه های موثر تشویق و تنبیه در تعلیم و تربیت را دریافت کنید خواهشمند است هنگام خرید به 2 مساله دقت نمایید . 

1: هنگام خرید و دانلود بسته نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت تشویق و تنبیه ترجیحا ایمیل صحیح و در دسترس وارد نمایید . تا بروزرسانی ها را به موقع دریافت کنید.

2: بعد از تکمیل خرید و دانلود سوالات ضمن خدمت تشویق و تنبیه در تعلیم و تربیت از طریق واتس آپ پامی با محتوای زیر برای ما ارسال کنید تا در گروه واتس آپی ویژه آزمون اضافه کنیم و در روز و ساعت آزمون سوالات و پسخ صحیح را به لحظه  بتوانید ببینید . 

در پیام ارسالی واتس آپ نام و ایمیلی که هنگام خرید از سایت را زدید بفرستید و حتما درخواست برای عضویت در گروه واتس آپی دوره ضمن خدمت تشویق و تنبیه را ذکر کنید.

همکارانی که در این دوره ثبت نام کرده و امتحان میدهند میتوانند سوالات آزمون خود را عکس گرفته و از طریق واتس آپ برای ما ارسال نمایند

دانلود سوالات آزمون ضمن خدمت شیوه های تشویق و تنبیه در تعلیم و تربیت. 

محتویات قابل دانلود

با نهایت تواضع کاملترین پکیج سوالات آزمون ضمن خدمت شیوه های موثر تشویق و تنبیه در تعلیم و تربیت را در قالب 3 فایل دانلودی زیپ شده خدمت همکاران فرهنگی که در این دوره ثبت نام کرده اند تقدیم میکنیم . این مجموعه حاوی 3 فایل جداگانه ثابت به شرح زیر میباشد . 

منابع بروز و لحظه ای آزمون های تشویق و تنبیه بصورت سراطری و استانی

نمونه سوالات مطروحه از منابع توسط نخبه ترین همکاران فرهنگی 

سوالات آزمون اصلی شیوه های موثر تشویق و تنبیه در تعلیم و تربیت : فایل بروز شونده لحظه ای

دانلود سوالات ضمن خدمت شیوه های تشویق و تنبیه در تعلیم و تربیت

دانلود سوالات ضمن خدمت شیوه های موثر تشویق و تنبیه در تعلیم و تربیت روی دکمه زیر کلیک کنید

دانلود از سایت بانک نمونه سوال

دانلود از سایت پژوهشسرای فرهنگیان

 

12 Mar 2022