دانلود کارنامه توصیفی نوبت اول و دوم پایه اول ابتدایی بصورت word
کارنامه توصیفی اول ابتدایی
دانلود کارنامه توصیفی نوبت اول و دوم پایه اول ابتدایی بصورت قابل ویرایش
کارنامه توصیفی پایه اول ابتدایی
کاملترین و جدیدترین نمونه کارنامه توصیفی اول ابتدایی مناسب و قابل استفاده همکاران شاغل در کلاس اول مقطع ابتدایی فایل قابل ویرایش ورد . تنظیم شده است .
به جهت دریافت فایل ابتدا روی دکمه زیر کلیک کنید . در صفحه بعدی نام و ایمیلتونا وارد کرده و دکمه پرداخت را بزنید . سپس پروسه پرداخت را تکمیل کرده و کمی صبر کنید تا به سایت و صفحه دانلود ارجاع شوید . روی عبارت لینک دانلود فایل کلیک کرده و آن را در گوشی یا کامپیوتر تان دریافت و ذخیره کنید .
در صورت بروز هر مشکلی در هریک از مراحل ابتدا اینباکس و اسپم باکس ایمیلتان را چک کنید . در صورتی که پول از حسابتان کسر شده و نتوانستید فایل را دریافت کنید سریعترین راه استفاده از خدمات پشتیبانی سایت ارتباط با ما از طریق پیام رسان ها : ترجیحا واتس آپ میباشد
برای دانلـــــــــــــود کلیـــــــــک کنید
کارنامه توصیفی اول ابتدایی
کاملترین کارنامه توصیفی پایه اول ابتدایی سالتحصیلی 1403-1402
دانلود کارنامه توصیفی نوبت اول
کاملترین کارنامه توصیفی پایه اول ابتدایی سالتحصیلی 1402-1403 برای نوبت اول
برای دانلود کلیـــــــــــــــــــــــــــــک کنید
کارنامه توصیفی نوبت دوم کلاس اول ابتدایی
کاملترین کارنامه توصیفی پایه اول ابتدایی سالتحصیلی 1402-1403 برای نوبت دوم
برای دانلود کلیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک کنید
جملات مناسب برای کارنامه توصیفی پایه اول دبستان بصورت word
جملات مناسب برای کارنامه توصیفی پایه اول دبستان بصورت word
نام درس |
خیلی خوب |
خوب |
قابل قبول |
نیاز به تلاش |
قرآن |
همیشه در روخوانی ، جمع خوانی ، حفظ سوره ، بیان مفهوم داستان ها و پیام های قرآنی موفق است |
به کمک همکلاسان در جمع خوانی و روخوانی شرکت می کند و مفهوم داستان ها و پیام های قرآنی را باذکر نمونه هایی در زندگی بیان می کند . |
با توصیه معلم در جمع خوانی شرکت می کند و به کمک تصاویر ، مفاهیم داستان ها و پیام های قرآنی را بیان می کند . |
در روخوانی ، حفظ سوره ها ، بیان مفهوم پیام های قرآنی و داستان های پیوسته به راهنمایی معلم نیاز دارد . |
جملات کارنامه توصیفی علوم کلاس اول بصورت word
علوم |
او با به کارگیری حواس ، محیط اطراف خود را می شناسد و به دنبال پاسخ پرسش هایش می باشد . عوامل موثر بر سلامتی و رشد و ویژگی جانوران و گیاهان را برشمرده و آن را طیقه بندی می کند نقش آن ها را در زندگی انسان بررسی می کند . اهمیت نقش آب در زندگی را می داند و برای حفظ آن تلاش می کند . |
اودر بیشتر مواقع با به کارگیری حواس ، محیط اطراف خود را می شناسد و به دنبال پاسخ پرسش هایش می باشد . عوامل موثر بر سلامتی و رشد نقش آن ها را در زندگی انسان برسی می کند . اهمیت نقش آب در زندگی را می داند و برای حفظ آن تلاش می کند . |
اودر برخی عوامل بر سلامتی و رشد نقش آن ها را در زندگی انسان برسی می کند . اهمیت نقش آب در زندگی را می داند و برای حفظ آن تلاش می کند. اودر برخی مواقع با به کارگیری حواس ، محیط اطراف خود را می شناسد. ویژگی جانوران و گیاهان را برشمرده و آن را طبقه بندی می کند . |
او به ندرت با به کارگیری حواس ، محیط اطراف خود را می شناسد و به دنبال پاسخ پرسش هایش می باشد . با راهنمایی معلم عوامل موثر بر سلامتی و رشد نقش آن ها را در زندگی انسان برسی می کند . به ندرت اهمیت نقش آب در زندگی را می داند و برای حفظ آن تلاش می کند . |
جملات توصیفی کارنامه پایه اول ابتدایی درس ریاضی
ریاضی |
او فعالیت های مربوط به عدد و عملیات روی اعداد و همچنین مفاهیم مربوط به فعالیت ها با سرعت و مهارت انجام می دهد. همچنین انواع مربع های شگفت انگیز را به درستی و با مهارت کامل می کند .مساله را به خوبی درک کرده وبه درستی حل می کند. |
او بیشتر فعالیت های مربوط به عدد و عملیات روی اعداد و همچنین مفاهیم مربوط به فعالیت ها با سرعت و مهارت انجام می دهد. همچنین اغلب مربع های شگفت انگیز را به درستی و با مهارت کامل می کند . |
او برخی فعالیت های مربوط به عدد و عملیات روی اعداد و همچنین مفاهیم مربوط به فعالیت ها انجام می دهد. همچنین برخی مربع های شگفت انگیز را به درستی و با مهارت کامل می کند . |
او به ندرت فعالیت های مربوط به عدد و عملیات روی اعداد و همچنین مفاهیم مربوط به فعالیت ها انجام می دهد. همچنین به ندرت مربع های شگفت انگیز را به درستی کامل می کند . |
جملاتی برای توصیف عملکرد دانش آموز کلاس اول در درس فارسی
فارسی |
او با دقت به سخنان گوش می دهد ، پیام ها را درک و واکنش مناسب نشان می دهد . او پس از برقراری ارتباط ، پیام خو ابا جمله های مربوط به هم ، منتقل می کند . او روان می خواند ، پیام متن و تصویر را دزک می کند و در بیان آن از تخیل استفاده می کند . همچنین با تشخیص نشانه ها و واژه ها ، نوشته های خود را خوش خط ، صحیح ، خلاق و با واژه های جدید می نویسد . |
او اگر چه با دقت به سخنان گوش می دهد ،ولی با اندکی مکث واکنش نشان می دهد .همچنین او پیام خودرابا جمله های ساده و کوتاه ، منتقل می کند .همچنین بیشتر واژه را صحیح ، گسترده و طولانی می نویسد .متن را بدون غلط می خواند و در بیشتر موراد درک می کند . |
او با یاد آوری به سخنان گوش می دهد ، واکنش نشان می دهد .او به ندرت ارتباط برقرار کرده و پیام خودرا کوتاه بیان می کند .همچنین برخی از واژه را صحیح و جمله های کوتاه و تکراری می نویسد |
او در گوش دادن ، درک پیام و متن و تصوی ، واکنش به آنها ، برقراری ارتباط و انتقال پیام ، خواندن متن ، نوشتن واژه ها پیوسته به کمک معلم نیاز دارد |
Other posts
- برنامه عملیاتی نبض آموزش برای مدارس word
- مقاله دانش آموزی پویش مهر 1402 : کجا بودیم, کجا هستیم و مسیر آینده
- مجموعه کامل پایه دوم ابتدایی - طرح درس روزانه و سالانه 1400-1401
- طرح درس روزانه و سالانه ریاضی ششم ابتدایی
- طرح درس روزانه و سالانه همه دروس ریاضی ششم دبستان + پاورپوینت و درس پژوهی
- طرح درس روزانه پایه چهارم دبستان
- دانلود طرح درس روزانه همه دروس 12گانه کتاب علوم پنجم دبستان
- دانلود طرح روزانه درس 5 فصل و 22 درس مطالعات اجتماعی پنجم + پاورپوینت + کاربرگ
- دانلود کاربرگ های پیش دبستانی 1
- نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی